Turbokompresorių istorija
Nuo pat vidaus degimo variklio sukūrimo dienos variklių konstruktoriai ieškojo būdų, kaip padidinti variklio galią. Sukurta ir išbandyta daug įvairių būdų tam pasiekti: kuro tobulinimas, įsiurbimo ir išmetimo fazių tobulinimas, degimo kameros tobulinimas ir kt.
Turbokompresorių gedimo priežastys
Turbokompresorius – neatsiejama nuo variklio dalis, taigi jo gedimai irgi susiję su variklio gedimais ar eksploatacija. Teisingai naudojamas turbokompresorius gali veikti labai ilgai, tačiau yra daudelis priežasčių, dėl kurių jo darbas gali sutrikti.
Turbokompresoriaus montavimo instrukcijos
Montuojant naują ar suremontuotą turbokompresorių ant variklio turi būti pakeista variklinė alyva ir alyvos filtras. Mes rekomenduojame patikrinti oro filtrą ir, esant reikalui, jį pakeisti. Tepimo medžiagas naudokite skirtas varikliams su turboįpūtimu.
Turbokompresorių technologija
Turboįpūtimas – suspausto oro padavimas į įsiurbimo kolektorių – tai pats efektyviausias variklio galios didinimo būdų. Kadangi dalis energijos, kuri paprastame variklyje išmetama per išmetimo sistemą, naudojama turbokompresoriui sukti, degalų sąnaudos, lyginant su tokios pat galios, tačiau didesnio tūrio paprastu varikliu, sumažėja.
daugiau